joi, 19 iunie 2008

Despre DBSK



Trupa este cunoscuta sub numele de DBSK (Dong Bang Shin Ki),insa numele oficial este TVfXQ.Reprezinta o trupa sud-coreana,faimoasa atat in Asia , in Coreea si Japonia,cat si international,fiind formata din 5 baieti extrem de talentati: Xiah Junsu (numele real este Kim Junsu ), Micky Yoochun (numele real este Park Yoochun),Hero JaeJoong (numele real este Kim JaeJoong),Max Changmin (numele real este Choikang Changmin), Yunho U-Know (numele real este Jung Yunho).

Acestia au debutat in anul 2004 prin piesa „Hug” ca trupa acapella si au continuat sa uimeasca prin superbele melodii lansate atat in Coreea cat si in Japonia,precum si prin versatilitatea lor in stiluri de muzica/ genuri si dans.

Leader-ul formatiei este Yunho.Ei pot sa vorbeasca fluent coreana,japoneza,precum si putina engleza si chineza.

DBSK a lansat albume si single-uri si in China,SM Entertainment avand intentia sa adauge un membru chinez pentru ca popularitatea lor sa creasca in China,insa a renuntat la idee datorita cererilor fanilor.

Numele fanclub-lui lor este „Cassiopeia”,reprezentand numele unei galaxii.Cassiopeia a intrat in Cartea Recordurilor ca avand cel mai mare numar de fani...mai exact...peste 600.000 de fani care ii iubesc si ii sustin,culoarea specifica fanclub-ului fiind rosul.


  • Profilul membrilor

Numele de scena: Hero(Young Woung)
Numele real: Kim Jae Joong (김재중)
Pozitia in trupa: principalul vocalist
Varsta: 22 ani
Data nasterii: 26 ianuarie,1986
Localitate de origine: Choong Nam
Inaltime: 1.78 m
Greutate: 63 kg
Grupa de sange: O
Hobby-uri: jocurile,muzica
Abilitati speciale: cantatul
La cea de-a doua editie SM Best Competition a castigat titlul de cea mai bina aparitie.



Numele de scena: U-Know
Numele real: Jung YunHo
Pozitia in trupa: vocal,leader
Varsta: 22 ani
Data nasterii: 6 februarie,1986
Localitate de origine: Jun Nam
Inaltime: 1.83 m
Greutate: 66 kg
Grupa de sange: A
Hobby-uri: muzica,cititul,sporturile si compunerea de muzica
Abilitati speciale: cantatul si dansul
La prima editie SM Best Competition a castigat titlul de cel mai bun dansator.

Numele de scena: Micky
Numele real: Park YooChun (박유천)
Pozitia in trupa: vocal
Varsta: 22 ani
Data nasterii: 4 iunie,1986
Localitate de origine: Seoul
Inaltime: 1.80 m
Greutate: 64 kg
Grupa de sange: O
Hobby-uri: cumpunerea de muzica si basketball-ul
Abilitati speciale: cantatul,scrierea versurilor si compunerea de muzica
In 2001 a castigat ca cel mai bun artist din American Singing Competition(Virginia).
Iar in 2003 a castigat premiul special la KBN Teens Singing Competition .



Numele de scena: Xiah
Numele real: Kim JunSu
Pozitia in trupa: vocal
Varsta: 22 ani
Data nasterii: 15 decembrie , 1986
Localitate de origine: Kyung Gi Do
Inaltime: 1.78 m
Greutate: 60 kg
Grupa de sange: B
Hobby-uri: jocurile,cantatul,pianul si fotbalul
Abiliatati speciale:cantatul si dansul.




Numele de scena: Max (Choi Kang)
Numele real: Shim Chang Min
Pozitia in trupa: vocal
Varsta: 20 ani
Data nasterii: 18 februarie , 1988
Localitate de origine Seoul
Inaltime: 1.86 m
Greutate: 61 kg
Grupa de sange: B
Hobby-uri: jocurile,cantatul,cititul si muzica.
Abilitati speciale: cantatul si dansul
La cea de-a sasea editie a SM Best Competition a castigat locul 1 pentru interpretare si cel mai bun artist al competitiei.




43 de comentarii:

Anonim spunea...

super.....multumesc pentru informatii, ce bine ca mai sunt fani DBSK si in Romania..:)Sunt foarte buni si ii ador.

Anonim spunea...

yay
dbsk fighting
ma bucur sa vad ca exista fani dbsk in romania respect
da`ti add la id`ul yoshi.islovedby_spooky_lollipops
imi doresc sa cunosc cat mai multi fani
dbsk/tvxq
always a cassiopea
once a cassiopea

Anonim spunea...

OMG...OMG...deci esti un geniu...ce bn k mai sunt fani DBSK...ma bucur k ai facut un blog despre ei...aqm sper sa afle si altzii despre calitatzile lor uriase...eu sunt fana Xiah Junsu ^^

Anonim spunea...

Ce bine ca exista un blog creat de romani pentru tvxq!
Mie imi plac de putin timp, desi am auzit de ei de aproximativ 2 ani.

Sunt tare curioasa cam cati fani au in Romania. Ma intreb daca ajungem la 100 totusi ^^;;

adutza15 spunea...

ador formatia tvxq!!!!vreau sa vina shi la noi....sunt f talentasi shi f frumosi!!!bye

Anonim spunea...

Omg!ma bucur ca sunt fani Dbsk in Romania^^ii ador!
prima piesa de-a lor pe care am ascultat-o a fost "Doshite" si pur si simplu m-am indragostit de ei!
de atunci sunt o fana infocara si sunt la curent cu progresele lor!
sunt grozavi!^^

Anonim spunea...

OMG<3
am vazut si site-ul si e superb
forum aveti?

hannu'h spunea...

bunaa....ador formatia dong bang shin ki...si ma bucur foarte mult ca mai sunt si altii carora le place dbsk....ii multumesc celui care a facut un blog despre dbsk...<3333...

Myroo spunea...

http://romaniangodess-tvxq.forumgratuit.ro/index.htm

Forumul oficial DBSK din Romania.


Fani Super Junior sunt pe aici?

daca sunteti inregistrati-va aici

http://elf-romania.forumotion.net/forum.htm

Anonim spunea...

Fani ai DBSK, SuJu SHINee, si tot ce tine de Korea, Japonia, Taiwan, China intr-un cuv Asia va asteptam pe forumul http://myfreestyle.3xforum.ro/

Annelin spunea...

yep, sunt si eu fana. de foarte curand, ce-i drept, dar ma indragostesc de ei pe minut ce trece. ar fi extraordinar daca ar lua in considerare un concert in Romania! 8-> sugooooi ! <3

Vivi^ spunea...

DBSK sunt o trupa foarte buna.sa o tina tot asa...si speram ca intr-o zi sa ajunga sa concerteze si in Romania:)..Ii iubesc!!

kity spunea...

merci de vizita:) dbsk fighting~ va mai asteptam pe blog ^^v

Anonim spunea...

Si eu ma bucur ca sunt mai multi fani DBSK in Romania

maryuk spunea...

wow..in sfarsit lume buna ..care stie de dbsk..eu sunt fana de 2 ani..iubesc korea ..iubesc dbsk...voi ajunge in korea si sper sai vad..as muri linistita..:X

kity spunea...

yeap:) e valabil ptr toti..sa speram ca nu e nevoie sa murim sa ii vedem:))) LOL kidding:) de venit ei in Romania..e putin probabil..dar noi la ei..never say never;) aja aja fighting~!^^V

maryuk spunea...

jaj...pai eu peste 2 ani ma mut in korea cu prietenul meu asa k am sanse sai vad....pr meu este korean :X:X:>.. hai sa vb mary_uk4you@yahoo.com

YHMMX spunea...

Sunt asa de bucuroasa ca exista si alti romani carora le place DBSK.. e super..

DBSK e o formatie foarte diferita fata de altele... Cantecele sunt minunate si te inragostesti fara sa vrei de ei si de vocile lor...

Niste adevarati ingeri...

DBSK/TVXQ forever!!
Always keep the faith!

Sa-i sustinem pe TVXQ in lupta lor contra SM!! Sper sa fie totul bine!!

Fighting!!
Cassiopeia 4 ever!!

adresa mea de messenger: annie_diva_4_ever

Sper sa cunosc cat mai multi fani!!

Alexa spunea...

ahh cat ii iubesc!! :X:X:X de curand am aflat si eu de ei,si ma bucur k sunt cunoscuti si aici:X:X:X oricum merita ;))

Anonim spunea...

Stiti ce e amuzant?!Ca noi suntem terminate dupa dbsk iar ei habar nu au ca noi existam ,asa ca .....sunt slabe sanse sa vina ei de curand in tara dar io totusi sper ca in vreo 5 ani sa vina (ne mai dezvoltam si noi pana atunci)ca pe atunci am io 19 ani :))

kity spunea...

problema se pune sa ramana ei impreuna deocamdata...sper sa rezolve mai repede problema cu SM.wake me up when nov ends.keep the faith cassies! XOXO, KITY

Rox spunea...

wow...fani dbsk la noi....mereu am impresia ca putini d la noi asculta muzica din zona aceea a Asiei(Jap, Coreea) si e asa frumos sa vad ca mai sunt si alti iubitori ca si mine...asa k let's spread the word, sa creasca nr d fani...cine stie, cand vom fi babe/mosi poate o sa vina si la noi sa concerteze :))

Anonim spunea...

nu ma asteptam k in Romania sa fie fani DBSK sau fani a orice altei trupe de prin Asia. Eu una dor cum canta . In general ascult shi j-pop j-rock k-pop . Ma bucur k nu sunt singura fana ^^

Anonim spunea...

sunt cei mai buna..........................as da orice sa vina j la noi.sau sa merg yoo la ei.......sau sa ii vad..sunt cei ma tari mai ales micky........baiatu ala e un dragutz...............................

Anonim spunea...

fani dbsk plz...add la mn.................dydysweetgirl96@yahoo.com......dak ejti fan..............e sooper tare sa jti k sunt atatia fani ....aici ...poate cine stie.........vor veni si pe aici.........:X:X

myrooooo spunea...

Fani kpop, jrock, anime, manga &Co [Asia in general].
Please join http://z3.invisionfree.com/romaniaasiansfanatic/index.php?

Anonim spunea...

e sooper truma si canta ffffoarte fain

Anonim spunea...

wtf oameni buni ar trebui NEAPARAT sa vedeti trupa care se num. 2PM....imi plac muuuult mai mult decat DBSK....si sunt mai talentati....DBSK nu pot canta prea bine in comparatie cu alte trupe coreene. V-o recomand ^^ Nush mie mi se par uratziii....astia din DBSK>>> in comparatie cu 2PM sau Super Junior. sunt deja familiarizata cu kpop-ul deci stiu care-i treaba. stiu aproape toate trupele existente :P Si va recomand sa asc si melodiile "Gee" si "Tell me your wish" de la SNSD (so nyu shi dae)..sunt super tari. pun pariu ca n-ati vazut fete ca alea in viata vietilor voastre. mie DBSK mi se par urati ca naiba...serios de-acuma...daca te iei dupa "your average romanian boy (who's fugly)" si normal ca DBSK ti se par super grozavi. mie personal 2PM mi se pare ca este cea mai tare !!! asa k nu mai pierdeti timpul de pomana si mai ascultati si voi muzica buna....stiu ca v-am enervat dar asta e purul adevar. ca va enervati pe mn din cauza ca sunteti fani e alta treaba

Anonim spunea...

alo alo..calma fata..nu cred ca asculti mai mult k-pop ca noi..las-o usor:) nu a zis nimeni ca alte trupe nu sunt talentate..dar ce spui tu aici deja tine de gusturile fiecaruia.asa cum suntem noi dbsk biased asa si tu cu 2PM.mie de exemplu nu imi plac 2PM dar gusturile nu se discuta ok?

Lelis spunea...

@puakenikeni_flower
Imi pare rau ca ai irosit un comentariu atat de lung.
Daca inca nu ai realizat,in acest blog fiecare are dreptul sa placa ce trupa doreste,dar in mare parte din cazuri este vorba despre DBSK.
Daca iti plac atat de mult 2PM sau SNSD iti recomand sa-ti creezi propriul blog despre ei in loc sa-ti irosesti timpul aiurea comentand pe bloguri care nu au nicio treaba cu trupele respective.
Nu am sa ma contrazic cu tine in ceea ce priveste DBSK.Fiecare are propriile gusturi,ar eu am de gand sa respect asta. XOXO

vulpytza spunea...

in sfarsit nu ma mai simt singura.SI eu sunt una din fanele celor de la dbsk dar nu numai ci tot ce tine de kpop precum ss501,bigbang,superjunior,2pm,ukiss,si multi altii.

Ionela spunea...

am auzit de TVXQ dupa vreo doua saptamani de la Revelion,dar asa din intamplare .De prima daca cand i-am auzit mi-a placut si cum arata si dansul si melodia,apoi le-am cautat albumele si sunt multe melodii care imi plac .despre ei pot sa zic ca au niste voci extraordinare si un zambet foarte dulce.de atunci am ramas fana TVXQ!

Anonim spunea...

Imi place dbsk si i-am descoperit o data cu drama " A millionaire first love " unde DBSK canta melodia "Insa" ...

Dar am vazut acum cateva zile un videoclip cu Junsu ... numit "Intoxication" [ il puteti vedea pe youtube ]
Si de asemenea am auzit ca ei s-ar despartit din cauza nerespectarii contractului cu Hero si Mickey ... Voi ati auzit ceva sau ati ceva de pe site-uri coreene ?

eliza spunea...

cei mai tarI...ii iubesc....succes baieti.....VA ADOOOOOOOOOOR:*:*:*:*:*:*:*

Anonim spunea...

baieti sunteti cei mai tari...ei sunt singura trupa care imi place din tari straine:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:

KaToKa spunea...

adoor trpa dbsk ......pur si simplu imi plac piesele ritmul dansurile..............si multe altele ma intelegeti cu siguranta asa ca vreau cat mai multe informati despre ei (bine inteles sunt fana mai vache) ,da fiecare cu siguranta stie ceva mai in plus fata de mine(si chiar daca nu nu conteaza scopul e sa cunosc cati mai multi iubitori DBSK )asa ca ID meu este ayumyrosebllou@yahoo si contactati-mam CAT MAI REPEDE ca daca nuVA banntui GLUMRAM ^_^

KaToKa spunea...

bine ce doresc eu aici este sa fac cunostinta cu cati mi multi fanii dbsk si.............sa ma lamureasca si pe min cineva ce se intampla cu trupa in momentul asta asa ca id meu este ayumyrosebllou@yaho.ro si adooor trupa asta contatatima^_^

deea spunea...

oooooooooo DBSK sunt groupul meu preferat ii cunoasc de cind am 12 ani .... yunho .. jae joong si junsu preferatiiiiii...... \
sa spun nu am crezut k la noi in ro exista fani de COREANI- SI JAPONEZI cum sunt DBSK ...
Dar nu stiu daka stiti.... dbsk akuma se despart .... yunho si changmin raman in dbsk dar vin alti 3 baieti si junsu canta in solo jae si mickey raman de vazut .
Nu pot sa cred nu poate fii posibil dar toti in belgia VB DE DESPARTIREA LOR
of of of

Dexy Cullen`s blog spunea...

http://www.facebook.com/mirotic.crystal

Mirotic Crystal este primul fanclub romanesc al formatiei. Infintat pe data de 10 Decembrie 2008 cu scopul de a raspandi talentul baietilor sud-coreeni in Romania.

Unknown spunea...

VAND ALBUME PHOTOBOOKS ABTIBILDURI POZE POSTERE CU DBSK SUJU SHINEE SI B2ST PT CEI INTERESATI SA MA CONTACTEZE
CELE CU DBSK SUNT URMATOARELE
photobooks: hug+cd, the way you are+cd, summer paradis in bora bora +cd, travel sketches in los angeles +cd , casiopeia special story book + abtibilduri
albume:the way you are, trianglle, HUG, summer single, christmas gift+ abtibilduri, the 3rd album
si postere din bora bora si the way you are
TOATE SUNT ORIGINALE ADUSE DIN SEOUL IN AMBALAJ ORIGINAL CINE DORESTE SA MA CONTACTEZE pe facebook Alynaa Lavinia sau e-mail alina_loveyou_forever@yahoo.com

Unknown spunea...

Buna. Vand albume DBSK, Suju, si B2ST, Photobook. abtibilduri poze postere.
Albumele DBKS sunt: Summer single, the way you are, tri-angle, the 3rd album
Albumele Suju sunt: the first single U, show me your love, twins
Albumul B2St este fact and fiction
Photobooks cu DBSK sunt urmatoarele: Summer paradise in BoraBora, Hug, The way you are, the first photobook travel in Los Angeles, Casiopeia Story book special.
Am postere cu DBSK in BoraBora, poze cu ei cat si abtibilduri.
Pretul este de 50 ron pt album, 60 ron photobook, 10 ron posterul, 5 lei fila de abtibilduri cu fiecare membru in parte. Toate sunt originale in carcasa noi noute aduse din Seoul. cine doreste sa ma contacteze pe messenger: alina_loveyou_forever

Unknown spunea...

buna am o superoferta deoarece o sa plec din tara, 150 RON cuprinde:abtibilduri DBSK, postere DBSK, photobooks DBSK anume Hug, The way you are, BoraBora, The first in Los Angeles travel book, Casiopeia + albume DBSK anume The 3rd album, The way you are, Triangle, Summer Single + 3 albume Suju anume Show me your love, Twins, U. Toate sunt la pretul de 150 RON cei interesati sa am contacteze la adresa de e-mail alina_loveyou_forever@yahoo.com

Unknown spunea...

s-au vandut nu mai este valabil anuntul